Hulp aan huis

/Hulp aan huis
Hulp aan huis 2016-11-14T11:59:22+00:00

Hulp aan huis bij opruimen nodig?

Heb je thuis last van chaos en wil je graag orde op zaken stellen, maar heb je geen idee waar je moet beginnen en hoe je het best te werk kunt gaan? Of ben je al vaak zelf met opruimen begonnen, maar haakte je steeds vroegtijdig af door gebrek aan motivatie, steun of overzicht?

Maak samen met een van onze professional organizers een vliegende start met het opruimen en (re)organiseren van je spullen, administratie, agenda, huishouden of thuiskantoor! Gewoon bij je thuis.

Bij chaos in huis en hoofd kan De HuishoudCoach je helpen bij:

  • opruimen en (re) organiseren van je huis
  • opzetten of ordenen van je administratie
  • grip krijgen op je tijdbesteding en agenda
  • goed organiseren van je huishoudelijke taken
  • in kaart brengen van je inkomsten, uitgaven, spaartegoeden en schulden

Via beproefde Opgeruimd Leven methode van De HuishoudCoach ontdek je:

  • waar je het beste kunt beginnen met opruimen
  • hoe je snel en effectief opruimt
  • hoe je makkelijker beslist welke spullen je wel en niet bewaart
  • welke poststukken jouw onverdeelde aandacht verdienen en welke weg kunnen
  • hoe je een simpel, doeltreffend archief aanlegt, waarin je belangrijke papieren in een handomdraai kunt vinden
  • hoe je prioriteiten stelt, zodat je kunt focussen op datgene wat echt verschil maakt in jouw leven
  • wat je kunt doen om korte metten te maken met uitstelgedrag
  • hoe je huishoudelijke taken handig organiseert
  • hoe je jouw eigen valkuilen sneller herkent en omzeilt
  • hoe je gemotiveerd blijft om door te gaan op de ingeslagen weg
  • en hoe je gaandeweg jouw automatische piloot activeert, waarmee je voortaan met minder inspanning meer effect kunt sorteren met opruimen, de administratie en het huishouden

Wil je samen met De HuishoudCoach een vliegende start maken?

Mail of bel ons om een afspraak te maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek van 1 uur. Tijdens het kennismakingsgesprek kun je ons vertellen en laten zien waar je precies tegen aan loopt, zodat wij kunnen beoordelen of we inderdaad de meest aangewezen persoon zijn om je op weg te helpen en zo ja, waar en waarmee we samen het beste zouden kunnen beginnen.

En natuurlijk kun je tijdens het kennismakingsgesprek ook kijken of je een klik voelt met de organizer van je keuze, want het is heel belangrijk dat je je bij haar op je gemak voelt en graag met haar wil samenwerken!

Voor het kennismakingsgesprek brengen we 1 uur in rekening; mocht je daadwerkelijk met een van onze organizers aan de slag gaan, dan wordt dit uur in mindering gebracht op de eerste factuur.

Meer weten?

Lees meer over onze Opgeruimd Leven methode, maak kennis met onze organizers of bekijk het overzicht van veelgestelde vragen.

Heb je vragen of wil je graag een afspraak maken?

Dat kan natuurlijk ook. Je kunt ons zowel via de mail als telefoon bereiken op werkdagen van 9.00-17.00 uur. Mocht je ons onverhoopt niet treffen, spreek dan je telefoonnummer in op ons antwoordapparaat. We bellen je dan z.s.m. terug.

Neem contact op