Klachtenregeling

Home/Klachtenregeling
Klachtenregeling 2016-11-14T11:59:22+00:00

De klachtenregeling van De HuishoudCoach

Als organizers en trainers van De HuishoudCoach doen we onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb  je onverhoopt toch een klacht, laat het ons snel weten. Alleen dan kunnen we je klacht verhelpen. Mochten we er onderling niet uitkomen, dan kun je je wenden tot onze klachtencommissie.

Mr. Govert Apol
Mr. Govert ApolVoorzitter
MfN registermediator en juridisch adviseur, eigenaar van Jurapol. Gespecialiseerd in de oplossing van arbeidsconflicten. Sterk in bemiddeling, mediation en juridische advisering op het terrein van arbeids- en ambtenarenrecht. Hecht groot belang aan plezier en resultaat.
Tineke den Haan
Tineke den HaanLid
MfN registermediator, eigenaar van Tineke den Haan coaching, mediation en BMW advies. Gespecialiseerd in conflictoplossing en het verbeteren van onderlinge samenwerking en persoonlijk functioneren op de werkvloer. Gevoel voor humor en recht door zee.

De klachtenregeling in een notendop

De precieze klachtenregeling vind je in de Algemene Voorwaarden van De HuishoudCoach, die je hieronder kunt downloaden. Kort samengevat ziet de klachtenprocedure er als volgt uit:

  1. Ben je niet tevreden over onze een van onze organizingdiensten, opleidingen of trainingen? Neem contact met ons op, zodat we kunnen kijken hoe we je klacht kunnen wegnemen.
  2. Ben je ontevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Neem dan contact op met onze onafhankelijke klachtencommissie. Die bestaat uit Mr. G. Apol en Mr. T. den Haan. Je kunt hen bereiken door een mail te sturen aan de voorzitter van de klachtencommissie, Mr. G. Apol.
  3. Je klacht wordt door de klachtencommissie alleen in behandeling genomen als je:
    • eerst hebt geprobeerd er samen met De HuishoudCoach uit te komen
    • je klacht binnen 4 weken na de organizingsessie, opleiding of training bij de klachtencommissie neerlegt
    • duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en welke oplossing je graag wenst.
  4. Direct na binnenkomst van je klacht stuurt de klachtencommissie jou en ons een ontvangstbevestiging.
  5. De klachtencommissie nodigt jou en ons uit om beide kanten van het verhaal te horen. De klachtencommissie beoordeelt daarna of je klacht gegrond is en je recht hebt op compensatie. Deze compensatie kan nooit hoger zijn dan de kosten van de organizingdienst, opleiding of training.
  6. Binnen 4 weken doet de klachtencommissie uitspraak; deze uitspraak is bindend.
  7. Uiteraard wordt je klacht vertrouwelijk behandeld.
Bekijk de leveringsvoorwaarden

Heb je geen klacht, maar wil je De HuishoudCoach juist een compliment geven?

Dat mag natuurlijk ook! Net als ieder ander zijn de mensen van het team van De HuishoudCoach gevoelig voor positieve reacties. En zorgen complimentjes ervoor dat we nóg beter ons best gaan doen om jou zo goed mogelijk vooruit te helpen. Dus ben je blij met onze tips, hulp bij opruimen, opleiding, training of nieuwsbrief? Laat het ons weten en we zetten een extra tandje bij!

Stuur een compliment